söndag 14 augusti 2011

Fika ja...

Det var det som vi skulle göra hos syrran i går eftermiddag. Tänk att man kan bli så trött och däven av att fika....
Vi började med kaffe. Sen kom whisky´n fram. För, det är ju gott till kaffe....Å så en till.
Sen blev vi kvarbjudna på middag. Entrecote som marinerats med soya, coca cola, gul lök, vitlök och en massa annat. Å vad skulle vi ha till det? Vi snodde ihop en potatissallad med vinägrettbas och kylskåpsrensning. Jag åkte på hackandet och till det fick jag en martini.
När vi så satte oss till bords och avnjöt denna delikata middag så ingick även måltidsdryck. Rött vin minsann!! I mängder.......
Innan vi gick hem och fråga mig inte vad klockan var, men, det var mörkt ute, så tog några i sällskapet lite rom och cola, bara för att stabilisera.

Så, jag fikar gärna igen hos min kära syster!!

Ha´re bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar