onsdag 17 augusti 2011

Barn

I går var två av våra tre söner med på Rapport. Den ene sa ingenting, han var bara snygg i bild, vilket inte borde vara så svårt med hans utseende. Den andre pratade om vikten av att träna för att må bra. Han och jag har bott ihop ett par år och det är inte jag som påverkat honom så..... Alla som känner mig fnissade säkert gott när de såg inslaget.

Man får sina barn, man försöker uppfostra dem efter bästa förmåga och göra bra människor av dem.
Den tredje sonen hade jag ett långt och gott samtal med idag. Vi pratade om livet, dess svårigheter och problem. När vi hade pratat en stund, så insåg jag att han är sååååå klok och ödmjuk inför det liv han och alla vi andra lever.

Jag är så glad för de tre pojkarna. De är starka, trygga människor. Jag tänkte skriva unga män, men, den yngste blir 30 nästa år. Stolthet är det ord som är bäst för det jag känner för pojkarna. Stolthet och kärlek!!!

Kramar till er alla tre!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar