söndag 20 mars 2011

Besvikelsen är så stor!

I går kväll hade vi Socialdemokrater årsmöte. Jag lärde mig något och den kunskapen eller rättare sagt vetskapen som jag fick i går hade jag gott kunnat vara utan!
Alla har vi väl någon tanke med livet, hur vi vill leva det och hur vi vill bli behandlade.
Jag tänker, för första gången sen jag gick med i facebook, ta bort en människa från min vänlista, han är ingen vän, absolut inte min!
Jag kommer inte att hänga ut någon här, men......jag är såååååå besviken! Saker som sker i det fördolda blir så solkiga och fula när dom kommer fram. Och, budbärarna sjunker i aktning hos mig.
Varför ska man le och vara trevlig mot människor som är falska? Nu ska jag sluta med det. Som jag blir behandlad,  behandlar jag andra, det är min livsfilosofi, fast, det har ju varit med tanke på att vara god mot alla. Det skiter jag i nu!


Nej, nu slutar jag skriva för idag, jag är fortfarande så besviken.

Tur att jag gjorde som min sambo sa och inte skrev i går kväll, för då hade hela sidan osat.

Ursäkta för den tråkiga texten idag, men, jag var bara tvungen!!

Ha en skön solig söndageftermiddag, det ska jag ha med alla barn och barnbarn. Massor av kärlek blir det med goa och ärliga människor!

Ha´re! 

1 kommentar:

  1. Jag delar din besvikelse... fast för mig var denna händelse bara en ren bekräftelse om vad jag har ansett redan många, många år av samma person.

    Jag blev förbannad ändå. Hur f.. är somliga funtade?

    SvaraRadera