torsdag 11 oktober 2012

Long time. No see!

Så kan man ju uttrycka det. Fast ska sanningen fram, så handlar det om ren och skär glömska. Från min sida, alltså. Jag glömde bort mitt lösenord och när jag skulle skapa ett nytt, så glömde jag mitt kontonamn.
Men, nu är det slut på friden!

Politiskt så har vi börjat med budgetarbetet. Nästa vecka börjar den tuffa delen, för tufft blir det. Mycket vilja, många önskemål och på tok för lite pengar. En riktig utmaning. Men, vi gör nog inte som grannkommunen Järfälla i alla fall. Där höjs skatten. Det är alliansen som styr där! Snacka om att ha oordning i ekonomin.

Jag har blivit farmor igen. Nathalie föddes i mars och det andra trollet Isabelle blir snart fyra år.
Leja blir 8 år och är jätteduktig på att baka bullar och Atlas har fyllt 9. Han är en fäktare som siktar på världsklass. Slå det om ni kan :-)

Nå, nu vilar jag en stund. Vi har socialnämnd nästa vecka, så jag återkommer.......

Ha´re!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar